4.20

Varje morgon ringer min klocka 4.20. Jag går upp 4.50, gör kaffe, byter om, dricker kaffet, tömmer kattlådan och borstar mina tänder. Åker till jobbet ca 5.17. På jobbet 5.25, byter om och börjar 5.30. Slutar allt mellan 15&16.30. Och nu har jag börjat med kvällspass på dressman. Då ser min dag ut så som att jag är aktiv på jobb mellan 5.30-19. Det ska bli intressant att se hur länge jag orkar det. Innan la jag mig alltid 19.30, nu har det förlängts till 21.00. När ska jag annars träffa min sambo.. & ha kvalitetstid med honom? Jag hoppas att tiden jag lägger ner ge mig något positivt! När jag läser boken "jag är inte perfekt, tyvärr" av Michaela Forni känns hoppet inte värst bra. Speciellt inte när man läser om hennes händelser.. 💭 


20.55, igen.. Då var det dags att krypa till kojs. För snart ska man upp igen.

/S




Allmänt | |
Upp